Guess Glasögon Svart Dam

Guess Glasögon Svart Dam

Gissa Vista Gu 2856 Idealisk ram för en publik som ber om elegans och tradition. Lämplig för både montering med monofokala och progressiva linser, anti-reflekterande fördrag för skydd mot blåttviolett ljus. Finns i sköldpadda eller svart med en rosé guldljuspunkt på astinen. Gissa Vista Gu 2856 är också tillrådligt med övergångssignatur 8 -linser, den nya generationen av fotokromatiska linser, tydliga i interiör och mörkt på utsidan. Beginningsgissningen föddes 1981 i Kalifornien från de fyra Marciano -bröderna: Georges, Paul, Maurice. Judar av marockanskt ursprung och uppvuxna i Marseille. Marciano-familjen har små klädbutiker spridda mellan Marseille, Tolone, Aix-en-Provence och Saint-Tropez. Under en semester i USA inser Georges att i USA liknar denimbyxor lite Allt (den enda skillnaden består i en annan dekoration i bakfickan). Det fungerar inga jeans i stentvätt, processen som gör dem lämpligt slitna men som också gör tyget mer formbart och därför kapabelt att tillfredsställa kvinnliga former. Så 1981 öppnade Marciano-bröderna för Los Angeles, i Beverly Hills, en butik genom att importera stentvättprocessen från Europa. Georges övertygar också Bloomingdale S till försäljning i sin flaggskeppsbutik i New York hans linje med denim jeans. En succé. Valet av namnet 1982 är Paul Marciano att gissa den rätta kampanjen för varumärket, ändrades för att gissa med en fråga. Frågepunkten (?) I logotypen påminner innebörden på engelska av ordet gissning, som bokstavligen betyder gäster? Georges kommer att säga att han såg, utan att fortfarande veta engelska, en reklamskylt där han skrev: gissa, vad är det Bästa hamburgare? Stor kille. Och han kommer att lägga till: Gissa? Jag visste inte ens vad det betydde men jag trodde att han spelade bra på alla språk. Det starka utseendet på reklamkampanjen är användningen av svarta och vita fotografier tagna, med riktningen av den tyska Ellen von Unwerth, inte i en studie utan extern, extern, öppen. Vittnesmål särskilt sensuella reklamkampanjer med vittnesmål som, ofta okända för att starta, under åren blir världsberömda skådespelerskor eller toppmodeller. De är Claudia Schiffer, Drew Barrymore, Anna Nicole Smith, Naomi Campbell, Karen Mulder, Laetitia Casta, Adriana Lima, Edílson Nascimento, Paris Hilton, Gigi Hadid, Amber Heard och sångaren Camila Cabello. 1983 föddes herrlinjen, med samma märke, glas, väskor, klockor, underkläder, strandkläder, skor, kostymmycken, parfymer och tillbehör säljs också över tid. 1984 föddes också Guess Kids -linjen. Intäkterna växer: De var 12 miljoner dollar 1982, de berör 350 miljoner 1987.

Läs mer om Guess Glasögon Svart Dam

Guess Glasögon Svart Dam

Accessoarer

Hitta Accessoarer även hos:















Rulla till toppen